Customer Experience in de slimme waterwereld – Terugblik op Aqua Nederland 2024

De drie beursdagen van Aqua Nederland voor SmartCity IoT (by Flexyz) zitten er weer op! Het blijft een ontzettend leuke bezigheid, zelfs na die tientallen beurzen die ik er in de afgelopen jaren al op heb zitten. Wat is er nou zo leuk aan?

Voor mij persoonlijk

Voor mij persoonlijk:

🧩Teamwork; mensen die elkaar qua kennis aanvullen, waar je plezier mee hebt en waarbij je helemaal jezelf kunt zijn.
🧩Connectie maken; mooie gesprekken hebben met totale vreemden. Sceptische blikken om zien slaan naar blikken vol verwondering en interesse 😁. Verschillende generaties die een inkijkje geven in waar ze dagelijks tegenaan lopen in de samenwerking en communicatie. Maar ook gewoon gesprekken over het dagelijks leven. Heerlijk! Een man die bijvoorbeeld over de hangcultuurmosselen in Zeeland begon. Een andere man die sprak over hoe het was om te wonen in Staphorst. Een jonge MBO student die Smart Technology studeert, die je hoort zeggen, “MBO hoor, ik ben niet zo slim…” Hoezo? 🤷‍♀️

Voor de organisatie

🧩Informatie ophalen; waar lopen de medewerkers in de verschillende lagen binnen een organisatie tegenaan? Dat helpt ons weer om goed mee te kunnen denken en nog meer uit onze oplossing te halen dan al mogelijk geacht wordt.
🧩Inzicht in wat er in de ‘watermarkt’ gebeurt, welke partijen er rondlopen, concullega’s, opleidingen waar we mogelijk stagiaires vandaan kunnen halen.
🧩Netwerk uitbouwen en verstevigen.
🧩Jezelf als organisatie presenteren en als de bezoekers van de stand informatie van Smartcity-IoT ontvangen, de beleving van het merk doortrekken in de verdere communicatie en op alle touchpoints. 

Net zoals de andere beurzen in de Evenementenhal Gorinchem was het ook weer goed vertoeven op Aqua Nederland. Veel te eten en te drinken en tijdens de exposantenlunch de immer vrolijke Roemeense dame achter het warme buffet die iedereen met een grote warme glimlach en half zingend allerlei lekkernijen opschepte❣️

Deel deze pagina